logo

Hop-Chop Barber Shop to Warszawskie miejsce, w którym każdy mężczyzna poczuje się wyjątkowo. Męski wystrój to jedno, ale najważniejsza jest profesjonalna obsługa oraz indywidualne podejście do klienta po więcej informacji zapraszam do wywiadu.

Skąd wziął się pomysł na Barber-Shop?

Trudno powiedzieć, ale za każdym razem jak mój mąż wybierał się do fryzjera, musiał czekać w kolejce. Chociaż to nie było najgorsze ale najbardziej denerwowało go to, że zupełnie nie wiedział, o której wyjdzie. W międzyczasie zaczęła się bardzo mocno rozwijać moda na barbershopy w Polsce. A do jedynego takiego miejsca w Warszawie można było się umówić dopiero za 3 tygodnie. Postanowiliśmy skorzystać z możliwości na rynku usług dla typowo męskich i stworzyć własny koncept, w którym każdy klient wie, o której przyjść i również wie, o której wyjdzie z nową fryzurą.

Gdybyście mieli opisać Hop-Chop Barber Shop w kilku słowach…

Naszą misją jest: znaleźć tradycyjne miejsce jakim jest męski fryzjer w obecnym szybkim tempie życia poprzez dostępność, atmosferę i dążenie do doskonałości w zakresie umiejętności fryzjerskich i obsługi Klienta.

11737821_502749403227471_9219069652864076502_n

Czym wasz lokal różni się od pozostałych barber shopów?

Chcieliśmy stworzyć nasze salony bez zbędnego robienia z usług fryzjerskich czegoś nadzwyczajnego. Nasze salony mają nawiązywać do stylu amerykańskich barberów. Oferujemy wysokiej jakości usługi w przystępnej cenie. Nie kupujemy foteli po kilku tysięcy funtów, ponieważ polscy producenci robią wysokiej jakości meble. Staramy się żeby każdy nasz klient był zadowolony z pierwszej minuty wizyty i wiedział dokładnie kiedy od nas wyjdzie. Rozwijamy nasz system rezerwacji przez własne aplikacje mobilne „Hop-Chop Rezerwacje” oraz stronę internetową.

Wasz najciekawszy/najdziwniejszy klient?

Klient z włosami do ramion. Przyszedł do nas żeby się ostrzyc na krótko, a włosy oddać dla Fundacji Rak’n’Roll. Było nam niezmiernie milo brać udział w takiej misji, a teraz Pan Łukasz jest naszym stałym klientem.

Co sądzicie o ostatnio popularnym barberingu  w Polsce?

Bardzo się cieszymy, że barbering się rozwija i mężczyźni w Polsce uświadamiają sobie, że mogą skorzystać z usług profesjonalnego golibrody już w większości miast. Rośnie również popyt na kwalifikowanych specjalistów w tej dziedzinie, powstają kursy oraz szkoły dokształcające pracowników np. z umiejętności golenia brzytwą.

1614113_586612108174533_4980701821598195410_o

Czy jest jakaś zasada, którą kierujecie się  przy doborze produktów?

Jakość oraz stosunek jakości do ceny. Każdy produkt, który sprzedajemy w salonach, jest wykorzystany w codziennej pracy.

Macie jakieś pomysły na dalszą przyszłość Hop-Chop Barber Shop?

We wrześniu otwieramy 4-ty lokal w Warszawie i do końca 2016 będzie jeszcze 1 lub 2. W 2017 zaplanowaliśmy otwarcie co najmniej 4 nowych salonów w Warszawie. Również planujemy rozpocząć sprzedaż własnych kosmetyków, ale to przyszłość. Na tą chwilę kupiliśmy prawa do brandu pomad do włosów (brand który był popularny w USA na początku XX w.).

Nie macie popularnych kart stałych klientów, ale za to macie inny ciekawy pomysł, żeby ich docenić, opowiedzcie o tym.

Nie mamy kart stałego klienta oraz kart rabatowych i nie planujemy ich mieć. Dzięki naszemu systemowi informatycznemu oferujemy możliwość rezerwacji o każde porze, dodatkowo działamy tak, że dla naszych stałych Klientów, którzy piszą do nas przez FB, email lub dzwonią zawsze znajdziemy czas – tak staramy się działać.

13445654_631413733694370_3732597224534768608_n

Na jakiej zasadzie dobieracie barberów, czy musi on spełniać jakieś warunki, żeby dostać u Was prace?

Dobre chęci! Do nas przychodzą zarówno doświadczeni barberzy jak i młodzi ludzie bez doświadczenia, ale gotowi uczyć się, pracować i zostać profesjonalalistami.

Oprócz usług barberskich macie u siebie również inne produkty. Czy macie w planach rozwinięcie również tych działalności, współpracę z producentami odzieży i akcesoriów?

Obecnie współpracujemy z producentami odzieży Evidence on Monday clothing, lamp z części samochodowych Rec.On oraz firmą motocyklową, a już za tydzień będziemy mieli rowery robione na zamówienie. Nie stoimy na miejscu i szukamy nowych pomysłów na produkty, które mogą zainteresować naszych klientów.

Brodaty.®